13 september 2009

Vad har hänt sen sist....

Ja, jag måste skärpa mig både när det gäller hundträning och blogg och mycket annat också =O).

Vi har tränat lite spår och lydnad och varit i Knickarp Torsdag och idag (söndag) och tränat lydnad och skydd för Roland. Båda tjejerna går det bra för, men jag ska koncentrera träningen på Coffie pga tidsbrist från min sida. Idag träffa jag Helen och Anders som ska vara med i vår tränings grupp nästa år, väldigt trevliga båda två...det kan behövas lite nya positiva människor i Knickarp :O)

Nu har jordvärmen blivit inkopplad i huset, men killen som skulle återställa köket har varit på semester i 1 vecka så allt är fortfarande uppoch ner och har så varit sen den 17/8 och mitt humör är inte på topp pga av denna röra.

Ha en bra söndag
Anna & Tjejerna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar