08 januari 2009

Äntligen..

Idag är det hundträning, första hundträningen för oss på 6veckor...gud vad 6 veckor kan vara långa. Skriver mer efter träningen :O)
Jag körde som en galning hem, träningen börjar kl 18.00 och jag är hemma från jobbet kl17:50. Sandra hade fixat middag så jag byte om och åt i bilen på vägen. När vi kom fram så hade dom redan kört lydnaden :O( och skulle börja med skyddet. Jag börja skysträningen med Coffie och det gick jättebra...hon växlar fint mellan bytet och figgen :O) , det var som alla bitarna ramlat på plats för henne, men det var ju bara hennes andra skyddspass, så det kommer nog att bli jätte bra :O)).
Sen var det prinsessans (Azza) tur, äntligen har jag träffat någon som gillar och vill satsa på min hund lika mycket som jag...och det känns jätteroligt :O)), så nu ska det tränas för en IPO1 på Azza.
Vi är jättenöjda med träningen och ser framemot söndag, då ska vi visa upp lydnaden med Azza :O/ Hon har inte blivit träna på Jättelänge så det kan bli en upplevelse.

Ha de bra
Anna & Tjejerna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar