02 maj 2009

Min första övningskörning på Mc

I dag har jag övningskört för första gången på en motorcykel, en KTM250cc cross.
Jag kan ju säga att det var inte lätt, jag når inte ner och jag klara inte att kicka igång den själv...men när Mattias eller Rickard kickat igång den efter 200 motorstopp så kom jag till slut på hur jag skulle göra, jag körde nästan ett heltvarv i trägården sen damp jag i backen och detta gjorde jag ggr flera...ramla alltså.
Men efter en timme så kunde jag (dock inte varje gång) köra en liten bana, serpentiner och köra på en planka.
Jag blev ganska irriterad pga att jag har blivit så himla mesig!!!!!










Kram
Anna

6 kommentarer:

  1. Hmmm
    Jag har alltid tyckt att min syster var en tuff tjej, men nu när hon är 40 och närmar sig 50 så är hon världens mes... 200 motorstopp minst för man inte vågar gasa.. hmmm men syrran då. Men det gick bra i slutet då visa hon lite vilja igen, men man fick ju börja mobba dig så du blev irriterad.... Kram kram Lillebror

    SvaraRadera
  2. Haha...tänk att vara trafiklärare och få 200 motorstopp,då behöver ingen mobba en för man ska bli irriterad, och sååå j-vla messig.
    P&K
    Anna

    SvaraRadera
  3. Hmm... Är det okej att skratta :)

    SvaraRadera
  4. var är hjälmen,, man skall vara rädd om huvet.. du e tuff jag hade inte satt mig på en sån helvetes maskin.. pok nettan

    SvaraRadera
  5. Hmmm 2 ggr var en lätt överdrift tror inte det var mer än 187.

    Hon kunde inta ha hjälmen på sig för då hade hon trillat för det gick så sakta att lite vikt till så hade bågen inte rört sig alls... ha ha ha...

    SvaraRadera