25 april 2009

Fredag & Lördag..

Fredag och lördag har jag lagt den mesta tiden på mig själv...vilken lyx O))

Igår efter jobbet hämtade jag upp Robin sen åkte vi till frissan i Anderslöv, Robin klippte sig, det blev jättesnyggt. Jag slinga håret i två röda nyanser och lite GRÖNA slingor och sedan klippning på det...det blev skithäftigt! Efter det blev det en snabb kaffe hos Helena...mmm gott kaffe och trevligt sällskap :O)

När jag kom hem packa vi upp varorna som Rickard och Robin varit och handlat, sen bar det iväg till Svedala marknad, hela familjen och ett bonus barn och Mattias och hans tvåbarn, efter det åkte vi och käka allihopa...väldigt trevligt :O)

Idag Lördag börja jag städa...sen bar det iväg till Nagel Petra och det blev franska naglar både på fingrar och tår väldigt, väldigt snyggt :O)

Snälla Sandra fixa middagen idag, det blev tacos, mums så gott. Sen kom Mattias och Alex och drack lite kaffe...dom hade varit ute och kört motorcykel.
När dom åkt strök jag och hängde upp dom nya gardinerna det blev såååå fint :O)))

Nu ska jag slänga mig på soffan och umgås med mina barn.

Ha en trevlig lördag.
Anna

2 kommentarer:

  1. gröna slingor och x naglar på tårna?? du som hatar när man rör dina tår??
    puss på dej.. ses vi på tisdag en stund??

    SvaraRadera
  2. Japp, men snyggt blev det :D

    SvaraRadera