03 maj 2009

Panik, redan söndag...

Idag har Mattias, Rickard och jag fixat i trädgården, vi har varit och köpt blommor och lite nya krukor...det blev jättefin. Men vi måste ha lite mer blommor, så jag får se om jag hinner fixa det i veckan. Jag försökt även få med mig Mattias och Rickard till Ikea men det var ju helt kört :O(. Dom gick med på Haraldnyborg så jag fick nöja mig med det.

På lördag är det dax för Robins konfirmation, så det är lite att fixa med i veckan inför den.


Denna veckan har det inte varit någon hundträning så jag hoppas hinna med det också i veckan.

Jag skulle övningsköra idag också, men vi har inte hunnit röja i gethagen, så det ska jag också försöka hinna med i veckan, Rickard blev inte så glad när jag körde cross på hans gräsmatta på framsidan :O/...hmmm hoppas att dygnet har fler timmar nästa vecka *ASG*

En kompis skulle komma och dricka kaffe men hon kom inte för hon var deppig, så när jag fått blommorna i krukorna så tänkte jag, jag ringer henne och körde över så hon inte sitter ensam ...men ingen hemma?!

Kramissar
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar