27 juni 2009

Lördag.

I måndags blev jag uppringd av en kille som heter Ola, han äger Lundgrens Trafikskola i Lund och var en av mina lärare när jag gick trafiklärarutbildningen.

Han erbjöd mig att komma och jobba för honom och Thea som också var en av mina lärare på utbildningen.

Så efter jobbet skynda jag hem och bytte bil och sen tillbaka till Lund och träffa Ola efter en stund kom Thea också, jätte roligt att träffa och prata med dom det var ju ett tag sen sist :O).

Jag fick fram till fredag och bestämma mig om jag ville ha jobbet, hmm många fördelar med utbildningar mm en nackdel var väl det här med att hålla teorilektioner, gillar ju inte riktigt det...men jag får ju lita på mina lärare som sa att jag klara det bra under utbildningen och nu har jag ju jobbat i 2,5 år och har mer erfarenhet i ryggsäcken.

Så på tisdagen sa jag upp mig på Eriksson och i fredags tackade jag, JA till jobbet på Lundgens trafikskola där jag börjar den 18/8-09 och det ska bli jätteroligt med nya arbetskamrater och nya utmaningar.

Ha en bra Lördag
Anna

4 kommentarer:

  1. Tackar, tackar et ska bli skoj.
    Kram
    Anna

    SvaraRadera
  2. Kul.... kolla upp till mig när dom har handledar utbildning så jag kan skicka palle.. eller maila mig nr så riger jag själv...
    hör av dig när du haft semseter ...
    kram

    SvaraRadera