28 juni 2009

Söndag

I går var vi hos Mattias och Helena och grilla. Jättetrevligt och jättegott, men efter någon timme fick jag fruktansvärt ont i magen och vi fick åka hem..mindre roligt :O(.

I dag var hundträningen inställd och flyttad till i morgon men då kan inte jag träna så det får bli på torsdag för oss.

Idag har jag städat hela huset sen var vi en sväng på Svedala marknad efter det åkte vi hem och sola i två timmar, sen var det dax för övningskörning med Sandra.

På kvällen grillade vi och sen fick jag väldigt ont imagen igen, hela kroppen skakar och jag blir helt svettig och fruktansvärt ont i magen...vad i hela fridensnamn är detta????!!!

Ha en bra kväll
Anna

3 kommentarer:

  1. det e dumpnings känningar när du ätit för snabbt eller ej tuggat ordentligt, ätit för mycket det som kan hjälpa e rapa eller spy upp maten
    ha en bra sommar /mvh heidi

    SvaraRadera
  2. Hej.
    Jag tror inte att det beror på det,för jag fick samma grej idag på jobbet och då hade jag inte ätit.
    Trevlig sommar till er också.
    Kram
    Anna

    SvaraRadera
  3. kolla på länken vit och vältummat hos mig så kommer du till loppis länkar..
    hoppas magen är bättre.. kram n

    SvaraRadera