14 juni 2009

Vilodag...

Idag skulle jag bara vila och slappa, sköna Helena kom hit och vi skulle sola i trädgården och dricka latte heladagen. Men efter ett par timmar så gick solen i moln och det sprang isbjörnar i trädgården :O((.
Så efter fem-sex latte så åkte Sköna Helena hem och vila lite och jag övningskörde med Sandra.

På kvällen kom Mattias och Helena och åt lax och drack ännu mer latte, sen spela Sandra, Mattias, Helena och jag fia med knuff... jag vann och sköna Helena kom sist, så nu får jag passa mig nästa gång hon ska noppa mina ögonbryn.

Kram
Anna

3 kommentarer:

  1. Ja gud vad kallt det blev.....gott kaffe och trevligt sällskap var det iallafall!!!
    Kram från sköna Helena hihihi

    SvaraRadera
  2. Dom fuska eller hur... H visst var det så.

    SvaraRadera
  3. haha...ja gott kaffe e det alltid...men solen den lyser med sin frånvaro :O(
    Kram

    SvaraRadera