04 oktober 2009

Ja...jag är väldigt dålig på att blogga...


Vi har mycket att göra på jobbet, jag håller på att förbereda mig för att hålla teorilektioner... jag gillar det inte alls. i december ska jag åka till Jönköping och gå utbildning för Risk 2 (halkan).

Vi kämpar tappert med vårt kök, och jag tror att det vilar en förbannelse över både huset och oss. I torsdag fick vi stopp i avloppet så när vi använder badkaret rinner allt vatten ut på golvet, vi ringde och dom skulle fixa på fredagen, ca kl 15.45 dyker det upp en kille som ska lämna något som heter hårfällan!!!!

jag talar om att det var snällt men vi har redan sådana...problemet är att det är stopp...han svarar då att detta hinner han inte fixa idag det är ju FREDAG!!!!
Jaha säger jag men vi kanske behöver tvätta oss fast det är fredag...jaja man får ju aldrig rätt så han åkte igen, vi förse om det kommer någon på måndag och fixar.

Så blev det lördag och vi skulle få iordning i köket och diska och sortera allt och tömma det skåp som vi har haft i hallen sen den 17/8, jaha då börjar det storma och vi blir ju naturligt viss utan ström!!!! och under söndagen har vi haft ström från och till.

Igår ringde Madde som har Drackir´s Colt och berättade att dom klarat BH-provet. Grattis till er båda :O)

Jag har inte tränat denna veckan eftersom jag missat att besiktiga min V70 så där är körförbud på denna, hmm lite pinsamt är det ju allt.

Ha de gott
Anna

4 kommentarer: