11 oktober 2009

Söndag...

Idag är jag riktigt raslös, det kryper i hela kroppen.

Min magsjuka är bättre men inte helt okej, jag ska stanna hemma imorgon också för säkerhets skull inte så nice och sitta i en bil kanske, om det inte är helt hundra)

Rickard har kommit hem från militärövningen som han har varit på sen i torsdags och är inte så pigg...suck, jag som blev så glad när han skulle komma hem och roa mig. (ASG)

Idag har jag lekt med sakerna i min sminkväska för att fördiva tiden lite det var ganska så roligt faktiskt.
Jag har också läst lite bilteori jag ska ju snart hålla i den på jobbet, usch...jag gillar det inte alls, vilket är ganska konstig eftersom i bilen kan jag babbla på hur mycket som hälst.

Till middag i dag blir det koktsej med kokt potatis och senapsås...mums vad gott det ska bli.

Någon hundträning blev det inte idag heller eftersom jag inte är helt okej.

Ha en trevlig söndag
Anna & Tjejerna

2 kommentarer:

  1. du kan skicka över lite sjuka till mig... de gör inget... kram N

    SvaraRadera
  2. Hmmm...jag är lite kluven till ge bort något sådant här till någon jag tycker om...men eftersom du berom det så får du det gärna. Så fram med spannen och flytta in på toan, nu har det börjat om igen.
    Kram
    Anna

    SvaraRadera