09 oktober 2009

Vilken vecka...

I måndag, tisdags jobba jag till kl:19.00 och på onsdagen skulle jag också jobbat till 19.00 men eleven kom inte, så jag fick gå hem kl 18.35.

I måndags blev Robins moped stulen mitt på ljusa dagen i skola...fan att folk inte kan skilja på mitt och ditt...jag blir så j-vla sur.

Natten till torsdag blev jag magsjuk och har varit hemma från jobbet torsdag och fredag...mår inte så himla bra, är ganska matt och klen :O(.
Så något extra jobb på väktar bolaget blir det inte imorgon.

Någon hundträning blev det ju inte i torsdags pga av mag sjukan, vi får se hur det blir på söndag.
Igår slogs tikarna igen och Azza har sår på nosen, läppen och högerben..hennes ben är även lite svultet så hon får nog vila på söndag.

Sandras viktresa går bra.

Hon har gått ner 12kg och är glad som en spelman =O)
Sandra har börjat äta puré och det gillar hon.

Ha en trevlig Kväll
Anna & Tjejerna

2 kommentarer:

  1. har du ätit för mycket eller är det magsjuka? krya på dig .. kram N

    SvaraRadera