05 mars 2009

En liten skara...

Idag var vi en litenätt skara som troget kom till träningen...inget mig emot det blir bara mer kvalitetstid för oss som är där :O)).
Efter som jag var sent på det idag så koncentrera jag min träning på Azza, vi fick alla en bra genomkörare i lydnaden och många goda och bra tips från vår tränare Roland.
Efter lydnaden satt et fin med en varm koppkaffe, heladagen har om pratat på radion om våren och jag undrar VAR ÄR DEN????...för där jag var där blåste det småspik, småregnade och var skit kallt :O(((.
Efter fika var det C-arbete:
Azza är ju så rolig hon bangar ju inte för något och hon har faktiskt ett minne :O. jag hämta henne från bilen och sprang lite med henne så hon skulle bli varm, när vi sen ska gå in på planen sa jag till henne..."kom här" då intar hon fot position och full kontakt och trippar in på planen. Ja nu undrar ni hur det gick för mig?!?! ...Japp, jag svimma av lycka :O))).

Ha de gott
Anna & Tjejerna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar