18 mars 2009

Miljö träning med Coffie.

Ikväll har vi varit och tränat lite miljöträning med Coffie.
Vi tog en liten tur till Svedala och hälsa på alla som skulle handla, vi lyssnade och titta på ljudet från kundvagnar, jag fattar inte riktigt varför jag skulle titta på dom..men matte ville det så då gjorde jag de. Vi gick upp och ner på bord, bänkar, fontäner och kolla in bussar...jag förstår inte riktigt vad det är med matte, jag brukar aldrig få hoppa upp på bordet och bänkar. Vi träffa en liten kille som satt i en vagn, å tänkte jag (Coffie) att jag kan ju sitta i hans knä...men matte stoppa mig :O(. Sen var där två tonåringar som satt på torget och rack läsk och käka godis, dom blev jag kompis med. Matte tyckte jag var såå duktig, men som jag sa innan hon e allt lite konstig idag.

Ha en bra kväll
Coffie & Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar