01 mars 2009

Heldag med hunträning...

Idag har vi varit och tränat hela dagen...vi kom dit kl:10.00 och var hemma igen kl: 17.30. Men vädergudarna är inte alls på vår sida, det är så kallt och vi är helt slut både tjejerna och jag. Min egen kondis måste jag också jobba upp, den är inte alls bra.
Vi tränade A och C-arbete idag och det går jättebra med båda tjejerna :O)).
Det är skoj att träna när det ger resultat och att man känner att både tjejerna och jag utvecklas. Eftersom et varit så mycket snö på vår träningsplan har Coffie fått sitt uppehåll som hon egentligen skulle ha lite längre fram, så nu kör vi på med henne igen. Det var jätteskoj att se att hon tagit tillsig träningen på rättsätt och uppförde sig som hon inte gjort något annat i hela sitt liv...lite mallig blir man ju allt när lilla tjejen är så duktig.
Azza är min stora kärlek det vet ni ju alla. Vi har kommit en bra bit i lydnaden och även i skyddslydnaden, vi jobbar mycket mer nu som ett team nu och det är jätteslönt och väldig, väldigt roligt :O))) .
Kram till er alla
Anna & Tjejerna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar