29 mars 2009

Skydsträning...

Då har vi varit och tränat...

Dagen börja ju himla bra, jag steg upp kl: 08.00 och släppte ut hundarana sen lagade jag kaffe och servera hundarna och katterna frukost, jag satt där i köket och njöt av mitt kaffe när jag kom att tänka på....hmm undra om Rickard ändrade klockorna, jag gick in i vardagsrummet och tryckte i gång tvn och gissa om jag fick brott om, helt plötsligt så var kl:09.00 och jag skulle vara i Knickarp Kl:10.00 och dessför innan skulle jag hinna möta upp Lotta :-O.

Hundträningen gick jättebra idag med, vi körde bara skydd idag för Roland skulle iväg och titta på ett MH-prov.
Azza körde vi släppande med, hon har varit lite oren, men hon släppte fint efter ett par tillrättavisade från Roland.
Coffie börja vi med lite bevakning, till en början fatta hon inte vad vi ville men det lossna och vi fick till några skall när hon satt framför figgen i skulet.


Troligt vis ska jag och Roland träna lite lydnad på tisdag, det ska bli skoj.

Ha de gött
Anna & Tjejerna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar