03 april 2009

Fredag och +15 :O))))

Vilket underbart väder och det ska bara bli bättre :D.

Idag sluta jag tidigt det är ju fredag, när jag kom hem från jobbet så leta jag reservelar till Hondan på nätet.
Hmm det gick inte så bra, det är väldigt svårt att leta efter något man inte förstår :-/ men så fick jag tag på en mycket snäll man på en bilskrot i Sjöbo och han guida mig på nätet så nu har jag hittat delen jag behöver.
MEN nu ska den betalas också och då kan man bara betala med visa eller mastercard och jag har maestro! blir bara så trött..får prata med brossan i morgon han har mastercard tror jag.

Imorgon är det uppstigning tidigt Coffie ska göra sitt MH-test på Schäferhundklubben Stehag länk dit finns på vår hemsida www.drackir.se

Sov gott
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar