05 april 2009

Upps...

...så var det söndag igen, var har denna helgen tagit vägen??

Idag har jag varit inne heladagen och städat och fejat..men nu är här sååå rent och fint :D och hela huset luktar rengöringsmedel.

Jag skrev innan om delen till Hondan som jag hittat (den som var så svår att hitta) och när jag väl hitta en så skulle jag ju köpa den på nätet, men jag hade ju inte rättsorts kort :o(.
Min bror kom hit idag med sitt kort (rättsort) tror det eller ej...då fungera inte tjänsten så vi kunde inte betaladen!!!!! Har nu mailat dem så jag hoppas att dom ringer imorgon.

Nu är jag helt övertygad om att det vilar en förbannelse över den J-vla Hondan.

Igår lova jag att jag skulle lägga in lite bilder i bloggen, men jag får inte till det...jobbar på det :o(

Ha en bra kväll
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar