04 april 2009

Härliga lördagsmorgnar i hundvärlden :O))

Jag steg upp kl:05.15 och fixa mat till katter och hundarna, sen åkte dom ut i trädgården medan jag fixa mig själv och åt frukost...sen väckte jag min kära sambo.

När Rickard var klar packa vi bilen och for till SK Stehag.

Coffie skulle göra sitt MH-test idag vilket gick jättebra, men den unga damen blir man inte klok på?!?! knappt någon reaktion alls på dumpen och än mindre på rasslet och hon som sprungit här och rest ragg när hon set folk på promenaderna och varit helt spökig!

På vägen hem så körde vi inom och köpte lite blommor och blomjord, sen var det trädgårds arbete för hela slanten så nu är nästan hela framsidan också klar, det blev jättefint :D
Ska försöka lägga in lite bilder, både från MH och trädgård.

Nu ska det bli lördagsmys...det förtjänar vi alla.

Ha en skön kväll.
Anna & Tjejerna

3 kommentarer:

  1. kunde du inte dansat sol dans i dag med.. söndag.. kram

    SvaraRadera
  2. Har dansat hela natten..e helt trött i benorna

    Anna

    SvaraRadera
  3. haha
    Det e en märklig hund du har

    SvaraRadera