28 juli 2009

25/7-28/7...

Jaha...då har jag slarvat igen :0/.

Viltgrytan som min bror bjöd på var fantastiskt god, han har talang i köket må jag säga :O), efterrätten som bjöds hade hans flickvän gjort...och hon är inte från vikväktarna, det kan jag lova...men den var jättegod den också. :O)

Lördag och Söndag var jag ledig..sååå skönt.

Coffie fick spåra både lördag och söndag och det går bra, ska köra ett tag till med godis i varje steg så det verkligen sitter. Spår är väldigt roligt hehe!!

Måndag och Tisdag jobba jag på Örestad...ja, jag vet jag skulle inte jobba på min semester...men nu blev det så iaf :O). Efter jobbet övningskörde jag och Sandra.

Onsdagen tillbringa jag halva förmiddagen på Bulltoftabanan med Sandra som gjorde sin Risk 2 utbildning. (Halkan), och hon blev godkänd, pinsamt annars haha! På kvällen hämta jag Sandra på jobbet och sen var det övningskörning ett par timmar.

Härligt med semester :O)
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar