24 juli 2009

Sista arbetsdagen....

Idag var det sista arbetsdagen på Erikssons Trafikskola. Mina kära kollegor hade satt upp lappar med bilder på mig med små texter och jag fick en jättefin blomma och en mycket good frukost...och fina muffins med bilder på mig...Tack snälla. :O)

Det kom även en elev till skolan och lämnade ett jättefint halsband och önska mig lycka till på nya jobbet och tackade för all hjälp...då börja jag nästan gråta, så rart Tack så mycket. :O)

Ikväll är det middag hemma hos brossan och svägerskan, bror min ska på egen hand laga viltgryta...hmmm jag undrar vad som hänt med honom...till midsommar baka han rabarber/ jordgubbspaj och förra veckan rabarberpaj och nu viltgryta...vi får väl se det kanske blir kebbaberian hahaa!!!

Imorgon är det semester :O)))

Ha en bra kväll
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar