30 juli 2009

Torsdag

I dag står det städning på mitt semester schema!? hmmm inte så skoj men vädret tillåter städning.

I kväll är det hundträning och jag hoppas att inget inträffar, för det känns som allt inträffar på torsdagar eller söndagar, skriver mer när vi tränat.

Inget hände så jag kom iväg på hundträningen :O)))
Innan jag åkte till Knickarp så körde jag ut och la vars två spår till tjejerna.

Azza: Hon är lite rolig...dom första stegen ligger hon på som förr men sen är det som om hon kommer på att...ja visst ja, man kan ta det lugnt..och så spårar hon lugnt och fint och noga :O)

Coffie: Hon tar det lugnt och fint hela tiden, förutom på väg ut till spåret...men är får hon ligga en stund så hon lugnar ner sig. :O)

När vi kom till Knickarp börja vi med lydnad, först ut var...

Coffie: Vår träning tar sig håller jättefin kontakt nu i flera steg, sätter sig snyggt och rätt. Vi träna läggande i dag också, dom har också blivit bättre.

Azza: Idag hade vi en väldig fin lydnad hon var väldigt taggad idag och då går hon väldigt bra i lydnaden.

Efter lydnaden var det skyddsarbete, först ut var...

Azza: Hon var het som attan idag och vi prova flytta in bevakningarna i skulet, men där fula de hon...hade vi tänkt lite längre så var det nog inte rätt dag att prova...när hon var så het.

Coffie: Vi körde bevakningar och hon sköter sig fint.


Ha de
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar